duminică, 20 martie 2011

Penne cu sunca si cascaval la cuptor



Ingredinte

250 gr penne - jumatate de punga am pus eu
250 gr sunca
100 gr telemea de vaca
200 gr cascaval
200 ml suc de rosii
sare
piper

 

Pastele se pun la fiert, conform instructiunilor de pe cutie. Intre timp, am ras telemeaua si cascavalul pe razatoarea mica si am tait sunca cubulete.
Cand pastele s-au fiert, le-am scurs bine si am pus jumatate din ele intr-un vas termorezistent bine uns cu ulei.
Peste paste am adaugat jumatate din cascaval si branza rasa si sunca.
Peste sunca am pus si restul de paste si am turnat sucul de rosii.
Deasupra am adaugat jumatatea ramasa de cascaval si branza rasa.
Se tin la cuptor cam 15-20 de minute pana se topesc branzeturile si cele de deasupra se rumenesc.



Enjoy!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu