marți, 5 aprilie 2011

Rulada cu carne tocata




Ingredinte

2 foi de aluat foietaj
300 g carne de tocată de pui
1 ceapa
un sfert de telina mica
1 morcov
2 cartofi mici
4 linguri de pesmet
3 oua
patrunjel
marar
ulei
sare si piper

Se curata si se toaca toate legumele marunt si se calesc in 2 linguri de ulei si putin apa.
Cand s-a inmuiat se adauga si carnea tocata si se lasa pe foc mic amestecand continuu pana se evapora toata apa.
Amestecul se lasa la racit si apoi se adauga pesmetul, 2 oua, marar si patrunjel, sare si piper dupa gust.

Aluatul l-am lasat la dezghetat, l-am intins pe masa, nivelat puitn cu sucitorul si apoi am adaugat amestecul pe cele 2 foi de aluat.
Dupa ce le-am rulat, le-am uns cu oul ramas si am presarat seminte de susan.

Ruladele le-am asezat pe tava tapetata cu hartie de copt si le-am bagat la cuptor cam 30 de minute la foc mic.

Le-am lasat la racit si apoi le-am tait.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu