marți, 5 mai 2020

Supa crema de ciuperci






Azi avem in meniu supa crema de ciuperci champignon brune.

Este o supa gustoasă si rapid de facut. Am avut nevoie de:

• 15 ciuperci champignon brune
• 2 cepe
• 5 cartofi potriviti
• 1 lingurita de sare
• 1 lingurita de usturoi pudra
• 2 linguri cu smantana 30% grasime
• 2 linguri de ulei

Am curatat legumele si le-am tocat in bucati potrivite. Am pus uleiul la incins intr-o tigaie si am adaugat ciupercile si ceapa. 
Dupa ce s-au rumenit putin am adaugat si cartofii, sarea si usturoiul pudra. Am turnat apa calda peste legume cat sa le acopere si am lasat la fiert aproximativ 20 minute.


Dupa ce legumele s-au fiert le-am pasat cu blenderul, am adaugat smantana si sare, daca e nevoie.

Am servit cu crutoane.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu